niedziela, 14 października 2012

Samochody ! Dla mnie samochody są bardzo ważne , są dla mnie swoistą Inspiracją ! Lubię włączyć sobie jakieś foto z samochodem i go podziwiać . Wiem , że to dziwnie zabrzmi ale i kobiety i samochody są do siebie podobne , zaraz mi wyskoczy tu jakaś feministka z wąsem , że obrażam kobiety . Nie , to jest swojego rodzaju komplement . Bo ciało pięknej kobiety jest tak zajebistym dziełem ,, Boga '' ( lub ewolucji lub innego zjawiska ) , że bez takiego przykładu piękna ciężko by było zaprojektować piękny samochód . Kobiece ciało ma kilka bardzo inspirujących miejsc , nie będę wymieniać bo to jeszcze ktoś źle zrozumie . Żeby zrobić piękne auto , trzeba się odwzorowywać na kobiecie . Robiąc tył auta trzeba odwzorować się na pięknych kobiecych udach i tyłkach a wtedy ta część samochodu będzie idealna . Ale to jest trochę ambiwalentne bo , każdy ma inny ideał piękna . I to jest problem . Jestem bardzo wybredny co do kobiet ponieważ mało , która dziewczyna mi się podoba . A niektórym się podobają kobiety wątpliwej urody , no nie bójmy się użyć tego słowa pasztety . Zbaczam z tematu . I tu dochodzimy do wniosku . Projektując cokolwiek czy to mebel czy samochód wzorujmy się na kobietach , obojętnie jakie będą tego konsekwencje a nóż wyjdzie z tego coś ciekawego .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz