wtorek, 13 listopada 2012

,,Nowe'' Need for Speed Most Wanted ! Tytuł Most Wanted znacie na pewno kojarzycie z tą wersją gry , w której pojawiło się BMW M3 w biało-niebieskim malowaniu , ale teraz wyszła nowa wersja . Kampania reklamowa była na bardzo wysokim poziomie . Przejdźmy do rzeczy gra jest iście genialna , lecz jest kilka złych aspektów . Sam gameplay jest zajefajny mamy różne konkurencje na przykład Speed Run , Wyścig i Obława najfajniejsze jest pokonywanie przeciwników z listy Most Wanted jedna z retrospekcji ze starej wersji , daje to największą satysfakcje . Różnorodność aut zaskakuje od Focusa ST po Koenigsegg'a Agera R , więc jest dobrze pod tym względem lecz brakuje mi tam samochodów marki Ferrari :) . Ściężka dźwiękowa jest zbyt mało porywająca jest na to rozwiązanie ponieważ mamy opcje podkładania własnej nuty i każdy sobie włączy co lubi . Tuning właściwie nie można tak tego nazwać , bo zmieniają się tylko właściwości jezdne a nie sam wygląd pod tym względem stara wersja była lepsza . Z początku gra trąci nudą dopiero później zaczyna się zabawa , która przyprawia o mocniejsze tempo pracy serca . Bugi występują ubolewam nad tym , grałem na mojej PS3 i mnie to wkurzało jak gra zrozumie , że był wypadek może minąć parę sekund . Więc podsumowując gra jest Super , pomimo mankamentów finalna ocena to 9/10 nie ukrywajmy gra jest naprawdę wciągająca i spędziłem przy niej przeszło 20 godzin , więc warto ją kupić !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz