Playstation na kołach! Nissan GT-R R35! Silnik 3.8 V6 doładowany jest parą turbosprężarek. Osiąga moc 550 koni mechanicznych, moment obrotowy wynosi 632 Nm, to jest sprzężone z napędem 4x4 i dwu sprzęgłową skrzynią biegów. W rezultacie GT-R przyspiesza od 0 do100 km/h w 2,8 sekundy. Więc jest zacnie. Ale GT-R jest też ładny, z tymi ślepiami i proporcjami jak statek kosmiczny. Ceny nowych GT-R'ów zaczynają się od 434 190 zł, to na pewno taniej niż wypasione 911. GT-R w prowadzeniu jest też mega dobry, nawet jeśli jesteście laikami. Jest to naprawdę dobre auto. Ma wiele gadżetów na przykład telemetria, czyli różne dane na ekranie przeciążenia, doładowanie, stoper itp. Potrafi być wygodny i łagodny, ale nie po to kupujemy takie auto. GT-R poleci 310 km/h. Można też stuningować naszą Godżillę do 1250 koni mechanicznych, uzyskanych dzięki powiększeniu pojemności seryjnej jednostki V6 z
3,8 do 4,2 litra. Zmieniono prawie wszystko - dwie turbiny
zastąpiono większymi odpowiednikami firmy Garrett, zmodyfikowano dolot,
wydech, wtryskiwacze, skrzynię biegów, a na koniec przeprogramowano
komputer sterujący pracą silnika. Wtedy poleci 351 km/h, niestety o przyspieszeniu nic nie wiadomo. Lubię GT-R ze względu na jego starszych braci R34 GT-R, R33 GT-R, R32 GT-R i C10 GT-R fantastyczne auto. Nie ma to jak stary dobry GT-R...
R35 GT-R
R 34 GT-R
R33 GT-R
R32 GT-R
C10 GT-R
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz