wtorek, 11 czerwca 2013

                            Nowości... Zapowiedzi...

          Witam, was ziomki! Dziś pogadamy o kilku nowościach. Microsoft poległ ze swoim VHS/XBox ONE, Sony ich rozwaliło. Od 7 czerwca jest nowe Kac Vegas. A i była premiera auta, które u mnie zawsze dostaje pochwałę czyli klasy S.
          Zaczniemy od klasy S, na początkowych zdjęciach było dziwne, ale po nowych fotkach i filmikach szczęka mi opadła, do dzisiaj ją próbuję zamknąć :) Mercedes pokazał pazur malkontentom z Olimpiady(Audi) i Buni(BMW). Nowa ,,eska'' to manifest elegancji, luksusu, dizajnu, osiągów i wolności. Ja zwolennik W221, jestem zachwycony tym Mercem. Wygląda jak piękna kobieta w podwiązkach oblana szampanem sorry, za takie porównania, ale nie ma innej alternatywy dla wyglądu tego auta. Ja zawsze powtarzam, że nie potrzebuję żadnego Ferrari, Lambo czy Maserati, jedynie S klasa spełnia moje wszelkie oczekiwania łączy klasykę z nowoczesną linią. Wszystkie S klasy są i były zawsze piękne. Jednak W221 i W222 są najpiękniejsze. Nic tylko czekać na S 65 AMG :). Przechodząc do Sony, pokazali już nowe PS4 ceny są różne w USA 399 $, a na Starym Kontynencie 399 € to nie dużo jak na Sony, wyglądem pobili Microsofta, o co nie było trudno, ale jednak. Gry będą wypasione ja czekam z wytchnieniem na Watch_Dogs w dużym uproszczeniu gra o hackowaniu systemu, który rządzi całym miastem w tym komórkami, autami, alarmami, bramami. Jedyną negatywną informacją jest płacenie za tryb multiplayer, to jest trochę niepokojące, bo w PS3 ten tryb był za free, więc niech Sony się dobrze zastanowi nad tą decyzją. Powracając do Kac Vegas III film był zacny, epicki, mocarny i zajebisty. Wszystko zaczyna się gdy Alan przez przypadek zabija żyrafę(ci co oglądali trailer wiedzą o czym mówię), a w następstwie jego ojciec ma zawał. ,,Watachą'' zainteresuje się pewien gangster. Nie spojlerując pojawi się wiele bohaterów ze starszych wersji w tym człowiek legenda Pan Chow. Jednak ostatnia scena przebija wszystko, znowu Stu oberwie najbardziej. Ta wersja dorównuje pierwszej części całej trylogii. Kac Vegas III oceniam na 10/10. A i macie pozdrowienia od FBI i NSA, bo oni lubią otwierać cudze listy, nie zapędzam się, bo trafię do Guantanamo. Natomiast w świecie eko aut zieje wielka pustka.
          Podsumowując S klasa, PS4 i Kac Vegas III wymiatają. Chciałem jeszcze zapowiedzieć, że we wrześniu pojadę na targi IAA i będzie tu relacja z tego eventu. Stay Tuned!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz