czwartek, 28 marca 2013

                                        Wielkanocny Special...

          Przede wszystkim Wesołych Świąt Wielkanocnych! W dzisiejszym poście pogadamy o pisankach... Nie no żartowałem :) aż taki sadysta ze mnie nie jest... Pogadamy o samochodach, które bym proponował wyróżnić spośród innych i nie tylko, bo trzeba też trochę pohejtować co nie?
          Panika i kolejki w sklepach przed świętami to prawdziwa udręka. Ludzie myślą, że jeśli pójdą na zakupy wcześniej to będą mniejsze kolejki, a wcale nie bo o tym samym pomyślało tysiące innych ludzi. Ja radzę kupujcie na ostatnią chwilę wtedy zaoszczędzicie kilka minut. A jeśli wam się nudzi w domu podczas świąt to nie marudźcie tylko zajmijcie się czymś pożytecznym albo wyciągnijcie przerośnięte 0,7, włączcie konsolę, nasypcie sobie do miski czipsów będziecie spokojniejsi. Wracając do tematu jakie auto bym chciał  nominować? Wysunę cztery propozycje najlepiej się nadające dla różnych entuzjastów.
Propozycja numer jeden to idealne auto dla ludzi, którzy chcą mieć hot hatcha z napędem 4x4, automatyczną skrzynią biegów i ekstremalnymi osiągami. Nasza propozycja ma turbodoładowany silnik czterocylindrowy 2.0, który rozwija 360 koni mechanicznych, co pozwala mu osiągnąć pierwszą setkę po 4,6 sekundy, a prędkość maksymalna jest ograniczona do 250 km/h. Choć jest to małe autko nadal ma mocny charakter. Oczywiście Mercedes-Benz A 45 AMG!
 Za designerską terenówkę nagrodę otrzymuje Toyota FJ Cruiser. Ma około 260 koni mechanicznych, dziwnie otwierane tylne drzwi, no jest to po prostu ładny samochód. W USA na pełnym wypasie kosztuje 35 000 $. Jedyny minus to ponure wnętrze.
Te wyróżnienie jest za odwagę i wskrzeszenie legendy. Z dwa lata temu chciano zaprzestać produkcji tej żmii. Pomimo manualnej skrzyni biegów oraz nadmiernych oczekiwań te auto dostaje moje wyróżnienie. Ma silnik 8,4 V10 generujący 649  koni mechanicznych i 813 Nm przekazywanych przez 6-biegową przekładnię ręczną na tylną oś.  Ta bestia do setki potrzebuje około 3 sekund oraz osiągnie maksymalnie 331 km/h. Tak jest Dodge Viper.
Teraz czas na wyróżnienie konceptu. Porsche Panamera Sport Turismo, czyli  ładna hybryda, która mnie się nawet podoba. Jest to przepiękny koncept dlatego zasługuje na wyróżnienie. Sport Turismo to ambitny projekt. Mam nadzieję, że wejdzie do seryjnej produkcji.
P.S. Mam nadzieję, że moje wyróżnienia się wam podobały. Jeśli chcecie być na bieżąco lub kliknąć lubię to na fb to wbijajcie na https://www.facebook.com/robithehater. Nara!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz